Digital Forum

27 februarie 2007

Check in la 9 fara un sfert, dupa rugamintile de ieri ale
organizatorilor. Conform programului, la 9 fix incepe, ca spectacolele de opera
televizate partial color pe vremuri. Cand am ajuns eu in sala erau locuri
libere destule. Pe holul mic din fata salii Platinum de la Howard Johnson era
respirabil, doua- trei mese inalte de cafea si tigari, loc suficient sa
vorbesti fara sa deranjezi sau sa fii deranjat. Multa lume ocupata la seminarul
asta, de s-a umplut (da’ umplut nu alta) sala  abia pe la 10. E drept ca nu
s-a stat in picioare.

La prima pauza de cafea holul era plin. Coada de la cafea intra in sala. Organizatorii zic: cam 300 de persoane! (inmultit cu aprox.
75 EUR/pers la grupuri se acordau discount-uri ). Eu zic ca la banii astia mai
lasa Howard Johnson de la el  cateva zeci
de mp de hol si vreo 10 mese din alea in plus.

 
Discutiile au fost interesante. Detalii maine. 

La pranz s-a dat mancare: a fost bufet suedez cu 2 puncte de
servire, adica doua cozi de 150 de persoane. Mese inalte si putine in
restaurant, penurie de locuri, deci fiecare pe unde a apucat.

In mare organizarea a fost ok, ca pentru un eveniment
neasteptat si trist la care nu stii nici macar cu aproximatie cata lume o sa
vina.


 

Picanterii:
 
 - Wim Vermeulen
exemplifica UGC prin primele zece vizualizari de pe youtube: nr. 1 40 mil.
de vizualizari. Andreea Zaga prezinta in treacat noul portal UGC al Orange,
cu mai multe posturi. Cel mai frecventat avea 12 vizualizari!
 
 - Bogdan
Apostol a recitat un .pps de peste 10 pagini intr-un timp record. Si-a
cerut scuze ca cine trebuia sa prezinte n-a putut ajunge, si am crezut ca
a fost parasutat acolo pe materialul altuia, de care nu avea habar. Dar
ultimul slide ne informa despre adresa lui de mail!
 
Am mai aflat de la el urmatoarele:
in 2011 (atentie, da!?) 80% din telefoanele mobile din lume vor avea camera
foto incorporata! Cine stie, asa o fi! Da macar sonerii polifonice o sa aiba
toate? Si alta, cu transcrierea mea fonetica: blutut!
 
 - Partea
a III a: Case Studies. Wim prezinta 6 cazuri de campanii in care
internetul are o importanta aparte, facute de Ogilvy Belgia. Integrarea
mediilor in cadrul campaniei este la fiecare de nota 10. Urmeaza Ogilvy

Romania cu
niste campanii breakthrough. Eu le-as fi prezentat nu imediat dupa, ci in
alta zi, poate se eroda efectul celor belgiene.

 
Exemplu: mesh-ul de asta vara de pe
Universitate, la Dove, cu o baba zbarcita si cu intrebarea: E frumoasa? a
fost centrul campaniei din Belgia, numai ca acolo erau pe layout doua casute
tip chestionar, pentru frumoasa si urata. Se putea vota prin sms pentru una
din optiuni, iar rezultatele apareau imediat pe un ecran LED inclus in
bilboard.
E o diferenta intre Bucuresti si
Bruxelles, nu? Imi inchipui in sedinta la Ogilvy

Romania:Ce-are ma? Lasam numai E
frumoasa?, scoatem sondaju si votu, scoatem LEDu si tot aia e!

 
Hai ca ne-o facem si singuri! 
 
 



Leave a Reply

(insereaza codul din stanga)
Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X